Anotace
Cílem předmětu je naučit studenty zásadám marketingových komunikací v dnešním světě informací a moderních informačních technologií. Studenti si osvojí jednotlivé nástroje komerčních komunikací a to v aplikační rovině. Pozornost je věnována problematice PR jako jedné z forem komerčních a marketingových komunikací. Důraz je přitom kladen na uplatnění komunikačního mixu se zdůrazněním 360 stupňové komunikace.
Doporučená literatura
- Vysekalová, J., Mikeš, J.: Reklama (Jak dělat reklamu). 3. aktualizované a doplněné vydání, Grada Publishing, Praha, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7
- Bárta, Vl., Pátík, L., Postler, M.: Retail marketing. Management Press, Praha, 2009. ISBN 978-80-7261-167-6
- Přikrylová, J., Jahodová, H.: Moderní marketingová komunikace. Grada, Praha, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8
- Tellis, J. Gerald: Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing (edice profesionál), 2000. ISBN 80-7169-977-7
- Vysekalová, J a kol: Psychologie reklamy. Grada, Praha, 2007. ISBN 978-80- 247-2196-5