Anotace
Cílem tohoto modulu je objasnit studentům základní marketingové pojmy a procesy a připravit je na manažerskou práci v tomto oboru. U studentů předmětů Marketingová strategie je již předpokladem základní povědomí o oboru, vhodná je zejména znalost marketingového mixu, segmentace trhu a marketingového výzkumu.
Doporučená literatura
- Kotler, P.: Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Grada Publishing, Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6
- Vysekalová, J., Mikeš, J.: Reklama – jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada Publishing, Praha, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7
- Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G.: Modernímarketing.1.vyd.Grada Publishing, Praha, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2
- Foret, M.: Marketing základy a postupy. Computer press, Praha, 2001
- Kotler, P., Armstrong G.: Marketing, 1. vyd. Grada Publishing, Praha, 2004. ISBN 80-247-0513-3