Anotace
Cílem modulu je seznámit studenty se základními přístupy k oboru public relations, které jsou nutnou podmínkou profesionálního použití nástrojů oboru v praxi. V rámci modulu jsou definovány základní pojmy spojené s tématem, a to především definice oboru jako takového a jeho vztah k souvisejícím disciplínám, jako je marketing a marketingová komunikace. Studenti se dozvědí o jednotlivých nástrojích a metodách public relations s vazbou na jednotlivé vymezené principy, a to včetně nejvýznamnějších nástrojů hodnocení výsledků oboru.
Doporučená literatura
- Bystrov, V., Růžička, M.: Firemní komunikace řízení reputace. Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity v Brně, 2006
- Cutlip, S., Center, A., Broom, G.: Effective Public Relations. 8 th edn., Prentice Hall, Englewoods Clifts, NY, 2000.
- Gehrt, J., Moffitt, C., Carlos, A.: Strategic public relations – 10 principles to harness the power of PR. Bookbyte Digital, Amazon, 2009
- Scott, D., M.: Nová pravidla marketingu a public relations. ZONER software, 2008
- Bednář, V.: Marketing na sociálních sítích. Computer Press, Brno, 2011