Anotace
Cílem modulu je seznámit studenty s problematikou kreativního a inovačního managementu v dnešním turbulentním světě, naučit se tuto manažerskou kreativitu rozvíjet a posunout o stupeň výše. Kreativní myšlení je základní kompetence manažera, zvláště v období průmyslu 4.0, kdy všechny činnosti, které lze algoritmizovat, převezmou roboti. V praxi nejvíce uspějí manažeři, kteří se naučí vidět více „dál a za roh“.
Doporučená literatura
- ADAIR, John Eric. Efektivní inovace. Praha: Alfa, 2004. Management praxe.
- DIAMANDIS, Peter H. a Steven KOTLER. Hojnost: budoucnost je lepší, než si myslíte. Praha: Dokořán, 2013
- FRANKOVÁ, Emilie. Kreativita a inovace v organizaci. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada)
- GLADWELL, Malcolm. Bod zlomu: o malých příčinách s velkými následky. Praha: Dokořán, 2007.
- KOCH, Richard. Pravidlo 80/20: umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím. Praha: Management Press, 2015.