Manažerská kreativita

Anotace

Cílem modulu je seznámit studenty s problematikou kreativního a inovačního managementu v dnešním turbulentním světě, naučit se tuto manažerskou kreativitu rozvíjet a posunout o stupeň výše. Kreativní myšlení je základní kompetence manažera, zvláště v období průmyslu 4.0, kdy všechny činnosti, které lze algoritmizovat, převezmou roboti. V praxi nejvíce uspějí manažeři, kteří se naučí vidět více „dál a za roh“.


Doporučená literatura

  • ADAIR, John Eric. Efektivní inovace. Praha: Alfa, 2004. Management praxe.
  • DIAMANDIS, Peter H. a Steven KOTLER. Hojnost: budoucnost je lepší, než si myslíte. Praha: Dokořán, 2013
  • FRANKOVÁ, Emilie. Kreativita a inovace v organizaci. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada)
  • GLADWELL, Malcolm. Bod zlomu: o malých příčinách s velkými následky. Praha: Dokořán, 2007.
  • KOCH, Richard. Pravidlo 80/20: umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím. Praha: Management Press, 2015.

Potřebujete poradit?

+420 601 553 562 Po—Pá 9.00—17.00
info@britschool.cz Reagujeme do 24 hodin
V Jámě 1, 110 00 Praha 1 Navigovat do cíle