Strategický management

Anotace

Cílem tohoto modulu je seznámit se s úlohou a náplní strategie podniku a na ní navazujících dílčích strategií pro jednotlivé oblasti jako integrální součástí celkové strategie, resp. plánování podniku.


Doporučená literatura

  • SOUČEK, Z. Strategie úspěšného podniku: symbióza kreativity a disciplíny. V Praze: C.H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-572-5
  • Dedouchová, M., (2002), Strategie podniku, C. H. Beck, Praha
  • Keřkovský, M., Vykypěl, O. Strategické řízení Teorie pro praxi. C. H. BECK, Praha, 2007, ISBN: 80-7179-453-8
  • Kotler, P., (2004), Marketing podle Kotlera – jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Management Press, Praha
  • Porter, M. P., (1994), Konkurenční strategie, Victoria Publishing Praha

Potřebujete poradit?

+420 601 553 562 Po—Pá 9.00—17.00
info@britschool.cz Reagujeme do 24 hodin
V Jámě 1, 110 00 Praha 1 Navigovat do cíle