Anotace
Cílem modulu je seznámit studenty s problematikou strategického myšlení a řízení pro organizace působící ve zdravotnictví, které jsou stejně jako jiné podniky nuceny čelit změnám v dnešním turbulentním světě. Součástí modulu jsou tematické okruhy jako: předvídavost v práci manažera, analýzy a syntézy, kreativita, inovační myšlení a pohled „za roh“, nácvik strategického myšlení, plánovací scénáře či vytvoření systému včasného varování pro svou firmu.
Doporučená literatura
- Schulz M. Medicína Budoucnosti. Jak porazit nemoci a prodloužit náš život. Euromedia Group a.s. 2019. První vydání. ISBN 978-80-7617-651-5
- Kotler P., Caslione J. Chaotika. Marketing a řízení firmy v éře turbulencí. BizBooks 2010. ISBN 978-80-251-2599-1
- Koch R. Pravidlo 80/20. Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenší námahou. Management Press 2008. ISBN 978-80-7261-175-1
- Souček Z., Burian J.: Strategické řízení zdravotnických zařízení. Professional Publishing, 2006. ISBN 978-80-7261-232-1
- Collins J. Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu. (Úspěšné návyky vizionářských společností –překlad bestselleru Built to Last). Grada 2016. ISBN: 978-80-247-5638-7