Ing. Milan Postler, Ph.D., viceprezident České marketingové společnosti, vykonává konzultantskou a poradenskou činnost pro různé vzdělávací a podnikatelské subjekty (Dorland, T.T.V., COOP, Amway apod.) a dlouhodobě se věnuje přednáškové činnosti.
Je autorem množství odborných publikací zabývajících se marketingem, marketingovými a komerčními komunikacemi, chováním spotřebitelů a výzkumem trhu. Ve spolupráci s Asociací Public Relations Agentur každoročně organizuje Akademii PR.
Na Vysoké škole ekonomické v Praze je spoluzakladatelem a organizátorem výuky specializace Komerční komunikace, která je orientována na úzkou spolupráci s praxí v kooperaci s profesními sdruženími (AKA, APRA, ČMS, ČSZV, RPR apod.).
Přednáší na pozici odborného asistenta na Katedře obchodního podnikání a komerčních komunikací Vysoké školy ekonomické v Praze a působí na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.