Anotace
Cílem modulu je seznámit studenty s důležitostí inovačního managementu jakožto disciplínou kombinující manažerské, marketingové a ekonomické teorie a přístupy, které jsou stěžejní pro společnosti malého, středního i velkého rozsahu v jejich inovačních aktivitách. Primárním cílem je přiblížení jednotlivých nástrojů inovačního managementu, posílit znalosti a dovednosti na poli firemních inovací a osvojení si schopnosti nastavit v organizaci efektivní inovační politiku. Výsledkem bude pochopení důležitosti trvale udržitelného vývoje pro firmu a zvládnutí realizace a hodnocení jednotlivých inovačních strategií včetně jejich jednotlivých metodik a aplikačních postupů.
Doporučená literatura
- Gerber,M.E.: Podnikatelský mýtus, Management Press, Praha, 2006. ISBN 80- 7261-092-9
- Underhill, P.: Proč nakupujeme. Management press, Praha, 2002. ISBN 80- 7261-055-4
- Švejda P. a kol.: Inovační podnikání. AIP ČR, Praha 2007, ISBN 978-80- 903153-6- 5
- Gladwell, M.: Bod zlomu. Dokořán, Praha, 2005. ISBN 80-7363-070
- Bělohlávek, F.: Jak řídit a vést lidi. Computer Press, 2000.ISBN 80-7226-308-0