Anotace
Cílem modulu je naučit studenty zpracovat efektivní strategii Public Relations, a umožnit tak celé organizaci dosahovat snadnějších jejích cílů. Pozornost je věnována celému procesu tvorby strategického dokumentu: od vstupních analýz a auditů, přes stanovení cílů a cílových skupin, výběr klíčových oznámení a vhodných komunikačních nástrojů, až po realizační plán včetně rozpočtu, a také metodiku hodnocení výstupů s následnou zpětnou vazbou pro vedení společnosti.
Doporučená literatura
- Austin, E. W., Pinkleton, B. E.: Strategic Public Relations Management: Planning and Managing Effective Communication Programs. Routledge, 2006
- Kopecký L.: Public relations Dějiny – Teorie – Praxe. Grada, 2013
- Oliver, S.: Public Relations Strategy. Kogan Page, 2010
- Stejskalová, D., Horáková, I., Škapová, H.: Strategie firemní komunikace. Management Press, 2008
- Bystrov, V., Růžička, M.: Firemní komunikace řízení reputace. Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity v Brně, 2006